SÖNDAG

Dagen min började med jobb men det gick så fort så det va inga problem :) Sen hem och där träffades jag av Älsk & Bror, dom spela så jag gick in och la mig då jag somnade vid 2 inatt och upp 6 så va sjukt trött. Vid 3 så väckte älsk mig så hade han gjort sin skit goda starka chili con carne, muuums! Sen åkte vi ut med bilen, till mamma en stund sen till syster och lekte lite med Teo <3.
Åkte och handla efter det och nu har jag äntligen risifrutti med hallon och båbärssoppa i pulver som man har i filmjölken - SKIT GOTT ! Så nu är mina mornar räddade, plus att jag har danomino (?) . så mumsigt!

Nu sitter vi i soffan, har spelat en omgång men det gick skit för mig denna gång så jag blev rasande och sket i allt. Ska hämta täcket och lägga min under täcket medans älsk får killa och pilla mig i håret, sååååååå sjukt skönt och han är så snäll så. Sätter på skräckfilmen vi började kolla på inatt men båda somna, haha.
Har haft en liten spa dag idag också då jag använde mitt underverk till hårinpckning som luktar sjukt gott och håret blir så mjuk. Man får  bara använda de 2 ggr/veckan och när jag väl använder det har jag i det skit länge, ibland brukar jag inte skölja ut det utan sover i det o sen på morgonen sköljer jag ut det och mitt hår blir så fint, så när jag använder inpackningen dom 2 dagarna så brukar jag använda alla mina ansiktsprodukter som jag har mkt av och jag blir så len och fin :D plus läppskrubb och läppbalsamet som man ska ha efteråt och läpparna blir som siden. Det borde alla ha, iaf dom som har pojkvän ;).

ne ska mysa med världens finaste killar nu, Niclas & Bozz <3 som idag har blivit bortskämt av ännu ett ben och leksak. detta måste ta ett slut nu haha. han har så sjukt mkt med ben och leksaker så han vet ju inte vilket han ska leka med eller vilket ben han ska bita i. Måste nog göra en rensning imorgon och sen köpa nya, haha usch! Detta är ju ett beroende, men bra för min bäbis som får grejer var och varannan dag <3

Imorgon är jag ledig, wiiiho! Då blir det först AF sen blir det skogen med Bozzen <3 Vill utforska min skog här vid mig som jag virra runt mig i för nån dag sen. Frivillig nån? då jag är rädd för att gå själv :P Nina ? Hanna ;) ? Eller nån annan, tell me. Annar blir det hemlingby med musik i öronen :) Jag älskar att vara hundägare <3 !

vi hörs :) Puss !

kolla min macka ja åt alldeles nyss. Det är värsta choklad pålägget som man ska ha på ett ny rostatbröd så det smälter och det är SKIT gott! Mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0