SKIT LIV

man har ... vill inte bo i detta jävla radhus längre! vill ha ett eget hus ute på landet där jag kan fixa hur mkt ja vill o få pengar tillbaks fört. har hittat mitt hus nu, dock i hedesunda men de skiter jag i! Mysigt där ute. Massa skog, sjukt fint hus, inte så dyrt. Vill ha! men då kommer nästa jävla problem, skit fitt pengar, eller jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åh hatar mitt fitt skit bajs liv, vill ockås ha ett jobbs å jag kan spara undan och ta lån. Ja behöver 142 500 kr i insats , hur får ja det ? åh, hjääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stor tomt också, buhu!!! Nära till Leif(svärfar) också , hihi.. Så kan vi röva bort riff o ta han hem till oss så kan dom leka. åh skit bajs!

skulle passa oss som handen i hansken....

http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-hedesunda,-olbo-olbovagen-77-1544098


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0