PARTY LÖRDAG

Vaknade upp i stugan och att Bozz hade lekt rövare hela natten men han är söt ändå hihi. Sen åkte vi ut till svärfar i hedesunda då älsk skulle byta nån bärarm på skoter så medans fick Bozz och Riff leka! Riff är leifs hund som är så jävla söt, en blandras mellan schäfer, rottweiler och dobermann skit häftiga raser så ni kan ju tänka er värsta vakt hunden, så super sööt! Och han är ju skit stor jämfört med Bozz men han är enda så försktig på Bozz när dom leker och Bozz älskar verkligen att leka med Riff och Max det är deras andra hund, en naken tax skit äcklig men Bozz tkr om han. Iaf så vill ja bara ta hem Riff , åh skit fin hund! Åkte hem efter nån timme och sen kom mamma hit med typ 10 brukar kattmat till pysen som bara äter blötmat typ tusen ggr om dagen så det blir dyrt. Men han trivs så bra här då han får gå ut o in hur han vill så han får vara kvar min fis <3 Ajja, ska fixa lite här hemma. hörs! Förresten så städade mamma här när hon va här så snällt ;)

ne vi hörs, party ikväll här hemma hos mig, giiiiiiirls night!


Kommentarer
Postat av: Christina

Hejan

Han är supersöt eran lilla kille.

Hittade er genom Vovve.

Jag bor själv i Gävle och nästa vecka hämtar jag hem våran Finska lapphund.

I vår ska det anordnas lapphundsträffar i Gävle. Det är en jag känner som ska fixa dem och jag undrar om ni är intresserade av att vara med?

Mvh Christina

2011-03-21 @ 21:09:26
URL: http://leoochkid.wordpress.com/
Postat av: Ida

Tack så jättemycket. Gick in på din blogg o kollade på eran ni ska hämta hem , verkligen super söööt! Ganska lik våran Bozz :) Är lite avis på er hihi. Ja men gud va roligt, absolut :D Är verkligen intresserad. Mvh Ida

2011-03-21 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0