NAGLAR

Åkte hem till Jessica kl 1 med Hanna då Jessica skulle fica hennes naglar. Åh kan ju säga att det blev så jäääääääääääävla fint asså!!!!! Och 200 kr för det där pillet och för det jobbet är sjukt billigt! Hon skulle lätt kunna ta 400 kr och folk kommer iaf, iaf jag! oh blev så fint så jag ska också göra men vet inte om jag kan göra det än då jag ska börjar på sjukhuset igen. Men iaf så fick man välja mellan massa oliak färger, glitter och pärlor! Jag fick välja på hannas naglar och jag tog ju självklart turkosglitter färgade och turkosa pärlor. Skit snyggt verkligen! Sjukt duktig hon är så nästa gång när det är min tur så ska jag välja lilaglittriga :D Men hon gjorde inte på alla naglar för det va snyggare så som hon gjorde. Första gjorde hon vitt på alla naglar och sen fick hon turkosglittriga ringnaglar och på tummarna gjorde hon turkosglittrig rand och på pekfingret va det pärlor på , riktigt nice! Så det ska ja också ha fast med lila då sen ska ja ha grönt sen gult och sen svart sen vill ja har ränder, haha. Kommer bli en fast kund hos henne!
Jaja nu är ja hemma iaf, ska förhoppningsvis sälja fiaten nu sen hämta Bozz som är hos jaana <3 sen hem och göra mat, håller på att hungra ihjääääääl!

Imorgon blir det jobb, 6.45-21.30! Skriver endast ut mina tider för att ni ska tycka synd om mig :P


Tog denna bild utav Jessica. Men såhär ser Hannas naglar ut, sjukt snygga eller hur?


Kommentarer
Postat av: HEJ

HEEEEEEEEEJ

2011-03-17 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0