MYSDAG

Var ju sjukt fint väder idag! Flera sånna dagar.

Iaf så åkte jag och syster ut till stugan och solade lite! Jag har ju absolut inge tålamod med att sitta still. Vi fikade i solen iaf och lekte lite med hundarna som sprang lösa och toka. Sen efter nån timme där ute åkte vi och hämta ut mitt paket, åkte och handla och eftersom de va så sjukt fint väder så måste man ju grilla, så äre ju bara! Så handla hem kött och öl till älsklingen. När vi kom hem så började vi städa och oj så fint det blev, så himla skönt när det går att gå här utan att ha grus under fötterna, ni kan ju bara tänka er va Bozz släpar in var eviga dag med sina lurv tassar. Sen efter städningen var klar så stog Hanna i hallen min och det är alltid lika roligt! Vi snacka lite skit sen kom Linnea över och det va ju himla mysigt lär jag säga! Hanna testade även min hårserie jag fick hem idag och hon blev fast tror ja, luktar ju så oerhört gott och är skit bra! Alla tjejer måste ha den serien! Dom åkte vid 7 och vi börja käka, mums säger ja bara! Sen gick vi in i duschen och sen la vi oss i sängen och kolla film. Tror vi somna runt 9, och jag vaknade kl 1 får en sjuk jävla dröm, usch!  Och nu är jag ap pigg, tack!


Ska kolla lite hus, så roligt :) Sen försöka sova, hejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0