MYCKET VILJA

åh imorgon tror jag att jag får hem hela Macadamia Natural Oil serien! Asså mitt hår är så mjukt efter bara inpackningen, wihooo!

Jobbat kvällen idag, på dagen var jag till af och fixa med papper sen åkte jag och hundarna till boulonger och kasta lite pinnar och snöbollar. Så jäääävla mysigt att ha hund asså, speciellt Bozz <3 Jag skulle lätt kunna vara ute i evigheter med honom om han fick vara lös. Jag vill ha honom lös dels för att jag ser hur glad han blir när han får springa och gå vart han vill, hur han vill och dels för att jag tycker det är roligare att kunna springa, kasta och hoppa med honom som galningar som vi kan göra. Men det är så jävla drygt att aldrig kunna göra det någonstans,för att man måste alltid vara på vakt så att det inte kommer någon ifall Bozz skulle springa emot dom och hoppa upp på dom eller nått sånt. Han har aldrig gjort det men jag är inte helt hundra på honom heller men han är sjukt duktig på att lyssna ändå. Men jag vill kunna gå någonstans där det inte finns nå folk där man kan vara helt säker på att det inte kommer nån men det finns ju ingenstans!!! Hemlingby är ju bara att bojkotta då det är folk där jämt hela tiden, boulongen va de helt okej för det var knappt nå folk där. Va kanske just igår, va vet jag! Men jag längtar tills all jävla snö smälter så man kan åka ut på någon skogsväg bara , men de verkar ju ta veckor!

Sen så är jag så sjukt sugen på att köpa radhus/hus nu! Vill verkligen inte bo kvar här efter allt detta ljug från GG's sida asså. Är så less på dom så har sån stor lust att bomb hota skiten! Vill ha ett eget place som jag kan fixa och pilla med och som jag vet att jag gör det för mig och min lilla familj! Ett ställe som jag vet att jag får pengarna tillbaka för. Åh hjälp mig härifrån!! Kan någon sälja ett fint hus till oss, snälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Öh förresten, kan man lägga ihop ett billån med ett huslån så det blir ett och samma lån? någon som vet? för kan vi inte göra så är det helt jävla kört för oss, då kmr vi ALDRIG få ett radhus/hus att köpa. Jag vill ju köpa det snarast möjliga ju.

Neni, imorgon hoppas jag att det blir fin väder så jag kan få vara ute hela dagen med min älskade Bozz :)

Jag letar efter utemöbler också :) till andra altanen, inte det lättaste må jag säga! Hitta på blocket men hon som sålde dom skrev inte ut mobilnr utan vela bara ha mail, snacka om att inte vilja bli av med dom snabbt , så puckat!!! hoppas hon svarar imon för då åker jag och hämtar dom på en gång :D åh kmr bli så mysigt ju! Och speciellt när snön på gårn smälter helt! Sen är det dags för mina hantverkare, Älsk & Bror att sätta upp staket här, eftersom jag inte får från GG som dom lovade och eftersom vi aldrig kommer kunna flytta till hus så lär vi kosta på GG ett staket, kul eller hur!

Live your own life, for your gonna die your own death !
Så jävla sant !!! Denna text ska printas in på min underarm :D

peacce!


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte for, beacuse eller cuz lär du skriva.

2011-03-31 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0