MORE

Kom nyss hem från att varit med Hanna halva dagen. Vi åkte ut till spåret i valbo men va så mkt snö så vi gick tillbaka och åkte till mackmyra och gick värsta långa runda där på 1 timme, Bozz älskade det  :) Sen åkte vi till jennys hund och katt och testade sele på Bozz och det ska jag definitivt köpa till honom när jag får lön för va mkt bättre och drar mkt mindre, fast han drar ju inte så mkt iförsej :) Men bättre för halsen hans. Sen fick han nå äcklig lever bit som han redan ätit upp i bilen, uppskattades tydligen. Nu slocka bozz på en gång när vi kom innan för dörren. Väntar på älsk ska sluta så åker vi till korpen och gymmar, Hanna skulle också komma :) Så idag har vi varit jäääävligt duktiga! Har ju fortfarande träningsvärk i hela benen sen de där muskelpasset, och blev ju värre idag efter promenaden i mina easy tones! Och snart iväg o gymma igen så kommer ju aldrig gå över, haha. Och på allt så är det ju spinning imorgon som vi bokat, gash! Men skönt när man har träningsvärk också. Ajja sen ska vi hem och göra Tacotårta, vi eller jag älskar ju allt med tacos så det kommer ju bli super!

Såhär ser tacotårtan ut innan den varit i ugnen


Och efter den varit i ugnen har ser den ut såhär


Kanske inte ser så aptitlig ut men är super gott , kan ja lova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0