LEDIGA DAG

Måste bara säga att det var KAOS på jobbet igår, asså på mina 3 år på vallongården har det aldrig varit så mkt att göra som igår, va helt slut! Min rast fick jag inte ta förns 2 timmar efter den riktiga tiden. Sen fick jag sätta ny KAD på en boende då sjukskötaren inte hade tid, men det var ju bara kul då mina skills från UVA fick komma fram ;) Så jag däcka när jag kom hem på en gång, jisses!

Sov till 10 som vanligt då Bozz alltid väcker mig. Vi klädde på oss, hämta Annica och Harry och åkte ut till bönan, in på en skogsväg och släppte hundarna, super mysigt och varmt va det också! Sen käka vi, vidare till kropen då Annica köpte gymkort och vi boka pass. Mötte upp Hanna & Emelie på Gävle strand och körde ett pass som hette powerafro (?) va inte alls som ja hade tänkt mig. Trodde de skulle vara bättre och mer peppande musik vilket det inte va, trodde det skulle vara mer "galet" så nee va inte så bra. Går inte dit igen om ja säger så. Imorgon ska vi 4a köra ett Zumba pass och jag kan tänka mig att det är lite lika som afrot men alla säger ju att Zumba är så roligt och bra men jag tycker ju alltid olikt va alla andra tkr så vi får se. Efter det iaf så ska vi köra 1 timmes badminton, så jävla roligt!!! WIIIIIIE ! Så från 12-14 blir det köra på hårt, skönt! Och på fredag blir det spinning-core sen blire jobba för min del men bästa Josefin & Toomara. Toomare lovade mig att göra friterade banan till oss, hihi. Jobbar ju hela helgen fast jobbar med Josse så då gåre skit bra!

Förresten idag va det ju skit varmt och härligt ute! Öppnade altandörren så Bozz & Ozzy fick spinga ut och in som dom vela och det blev ju inte alls kallt. Bozz låg med halva kroppen ute och halva inne, sötnöten och Ozzy låg ute på altan o sola han. Och i sommar ska jag skaffa mig en pool till Bozz så han kan bada när som helst i vår/sommar för han kommer ju svettas ihjäl min lilla lurvtuss <3. Sen kom jag ju på idag att vi har 2 altaner att fylla men vi har ju redan möbler till en av dom så behöver en grupp till av nått. Vill ha en hamock iaf, fatta va skönt att ligga i den och sova när det är varmt ute, niiiiiice!

och på tal om sommar så ska jag och älsk försöka få ihop ett gäng som vill hänga med oss till Getaway festivalen i sommar, fyfan va roligt asså! Har redan 3 kandidater ja, kommer ju bli awesome!

Ne ni måste duscha nu :) tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0