JOBBILIJOBB

Åkte ut till stugan med Bozz då han fick springa lös. Vi lekte, kasta snöbollar som han älskar och annat smått och gott. Sen kom pappa ut och jag hjälpte till lite med att byta däck på Rover, de ni. höhö. Sen efter 2 timmar där ute åkte jag och hämta älsk på jobbet, vidare till biltema där vi köpte nät till bilen så Bozz inte kan hoppa över, vart skit fult men får vara kvar tills vi köper galler. Sen satte jag mig här vid datan, gick in på hotmailen och hade fått detta: Hej! Du har tidigare sökt våran utannonserade tjänst som Dagbarnvårdare. Vi har funnit eran ansökan av intresse och du har gått vidare i våran rekrytering.I denna del så vill vi att du svarar på dessa frågor och skickar tillbaka svaren omgående. Vi behöver även få in utdrag ur belastningsregistret. Du behöver dock inte vänta med att skicka in den här ansökan utan komplettera med utdraget när det kommer.
Sen stog de nå mer men helt oviktigt. Känns lite scary men roligt och bra att jobba hemma OM man skulle få jobbet. Svara på alla frågor som man fick med och skickade in dom nyss. Sista frågan så skulle man skriva refrenser, två personer som känner mig väl, namn & nr. Så jag valde stora syster Therese och min mamma Rose :D

Ne ska laga mat nu, hejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0