HAR SÅNT JÄVLA BRA HUMÖR IDAG!

Vaknade upp till ett toppen humör ! Ska jobba idag men längtar då jag jobbar med Josse, wiho ! Det gör jag ju hela helgen så går så bra att gå upp 6 imorgon bitti ;) Imorgon är det ju fest för lilla Marie som fyllt år! Hon bor ju i s-viken så vi ska vara där och parta loss vilket jag Aldrig har gjort. Vi skulle till nått ställe som hette Lobby (?) är säkert kul där! Men efter jobbet imorgon så ska Hanna hämta mig och så drar vi till ockelbo marknad sen hem till mig och fixar och dricker sen skjussar min underbar pojkvän oss till s-viken och han har lovat att hämta oss, sötnöten min <3 ! Så jag längtar tills imorgon. Men jag längtar också tills jag slutar jobbet ikväll då jag saknar min älskling så oerhört mkt, vill bara ligga och mysa med honom i soffan :( !

Ne ni,jag bjuder på skit bra party låtar här ja, tagga redan idag`;) !!!!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0