GLAD IDAG

Dagen börja med att jag fick ett diskmaskins underlägg av GG , fast man skulle betala för de egentligen. Så imorgon ska den kopplas in och jag behöver aldrig mer handdiska! Sen åkte jag o hämta nina och vi åkte till tess, städa ur teos rum och slängde hälften av alla hans leksaker typ. Sen ringde Chefen på neonatal avd på sjukhuset och fråga om jag vela komma på intro. Ja det är tyvärr bara timmar man de behövs hur mkt som helst sa hon så det är skönt. Ska dit på torsdag, nervös. Va ute med Bozz i vårvik, sjukt fint där. Klippor oh grejer :)

Ska kolla på film nu sen ska jag åka till hanna och vi ska käka räkor, hihih romantiskt va ;)

ne måste dra puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0