FYFAN

Ledig nu i 2 dagar, wiiiho!

Hanna kom hit vid 2 , vi åkte och träna innan passet vi boka för att köra lite crosstraning. FYFAN , klarade bara 15 min, ja höll på att svimma! Sen visade Hanna lite övningar med sån här gummiboll. Asså det var sjukt jobbigt sen körde vi lite ben och rygg själva. Halv 5 blev det ett muskelpass, med hantlar och skivstänger, GASH ! Kan ju säga att jag ska aldrig träna innan detta pass igen då benen var som spagetti redan innan vi börja med passet och efter va både armar och ben som spagetti, jag dööör! Men va sjukt roligt. Tkr om sånna pass med massa styrka. Det ska vi göra igen iaf , va härligt ändå. Sen imorgon blir det coreboll va det nu är för nå? Onsdag blir det areobox, va nått med slag och sprakar och torsdag är det zumba igen, shit va duktiga vi är :D

Ne nu måste ja gå ut med min underbara älskade hund sen duscha.

Tjing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0