FREDAG

Kom hem vid 7 så då gick jag direkt ut på en timmes promenad med Bozz ute i skogen, vi gick o gick o jag trodde och hoppades att vi skulle komma ut men icke. Titta på ifånen vart vi va och vi va ända längst ner vid björnsjön. Va läskigt men bozz älskade det :) Ska gå mera där tsm med någon mer haha. Sen hem och sov. Fick iaf sova till 12 då istället för 10 som han alltid väcker mig annars. Åkte till Af frågade massa skit sen åkte ja o syrran till valbo. Köpte en mattunna som jag har Bozz hundmat i. Mkt snyggare så än att påsen står rätt upp och ner i rummet, blä! Älsk kom och hämtade mig hemma hos mamma och pappa och han köpte kött ( så jag får i mig nått ) och en tidning till mig, hur goooooooo är inte min älskling <3 !!!!! Åkte och kollade på fiskeaffärer också och där gick ju han lös ;) nu är vi hemma och jag ska börja laga lite mat. Sen blir det jobb inatt igen med bääästa Hanna <3 så himla mysigt att jobba natt me henne ! I like it!



Fina mattunnan va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0