FINSK LAPPHUND <3

Denna kommentar fick jag i lördags ? Blev super glad och skrev direkt att jag är intresserad! Tänk va roligt att träffa massa söta goa lappisar! Finaste hundarna som finns ju , så jag hoppas det blir lapphundsträffar :D

Hejan
Han är supersöt eran lilla kille.
Hittade er genom Vovve.
Jag bor själv i Gävle och nästa vecka hämtar jag hem våran Finska lapphund.
I vår ska det anordnas lapphundsträffar i Gävle. Det är en jag känner som ska fixa dem och jag undrar om ni är intresserade av att vara med?
Mvh Christina

Iaf så ska jag ut i det fina vädret nu igen men min älskade Bozz vi ska hitta på nå riktigt roligt, skogen och sen agility :D Snart är ju snön borta på våran gård så då ska vi upp me dom agilityhindren jag köpt sen ska jag ju även köpa dom jag inte köpte sist så ska vi träna och leka och bli bäst på agility ;)

Ne vi hörs :) Puss!


Kommentarer
Postat av: Christina

Jätteroligt att du vill vara med. Jag kommer höra av mig till dig när det närmar sig :)

2011-03-23 @ 16:19:59
URL: http://leoochkid.wordpress.com/
Postat av: ida

oh kanon, gör det :D

2011-03-24 @ 15:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0