ELEVEN.SE

Macadamia Deep Repair Masque är en återuppbyggande hårmask som ger torrt, skadat hår nytt liv. En kraftfull kombination av macadamiaolja och arganolja ihop med tea treeolja, kamomillolja, aloe vera och algextrakt återuppbygger och tillför håret en nyvunnen glans. Håret får nytt liv med förbättrad elasticitet och glans och en intensiv "närings-boost".

Klickade hem denna inpackning iförr går och  nu kan jag hämta ut den. Läste kommentarerna och de var den bästa dom prövat och håret blev jättefint och starkt. Och jag måste ju ha nått till mitt risiga hår så vi får se. Och det bästa av allt är ju att man behöver inte betala förns i slutet av juni så jag var så nära på att beställa hem allt i Macadamia serien, verkar skit bra produkter. Finns jätte mkt bra grejer på Eleven.se som jag klickade hem denna. Gå in och titta finns as mkt!  Nu ska jag genast åka och hämta ut den och sen vidare till coop och hämta ut antiskallhalsbandet som ÄNTLIGEN har kommit efter 3 månaders väntan, sjukt förfan.

Efter alla uthämtningar ska jag till Hanna och vi ska ut i spåret, tjing :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0