ÄNTLIGEN FREDAG

Dagen började med intervjuv på neonetalavdelningen på sjukhuset. Gick väl sådär , hon sa att det gick bra men det gör väl alla ? Hon va super trevlig iaf så det va skönt, lätt att prata med. Hon skulle höra av sig nästa vecka om det blev nått. hmm. Va så många andra hon hade att intervjuva idag också, så jag tror faktiskt att jag inte får det. Så less på alla intervjuver, usch! Man blir ju självklart glad över att man får komma på intervjuv men mer än så blir det ju aldrig. Får kämpa vidare! Men en sak hon sa som va väldigt roligt att höra: det är inte alla som kommer in på UVA, det är bara dom som är extremt duktiga som gör det så det är super bra kvaifikationer. Så det kände jätte roligt att höra, jag tar åt mig som en disktrasa ;)
Ajja inge mer om det.

När jag kom hem så gick jag ut med Bozz, tänkte gå en lång promis men han bajsade ganska fort och det bara rann ur honom :( och eftersom han har så otroligt lång päls så kan ni ju bara tänka er vart hälften av bajset hamna, ja över hela hans söta lilla håriga rumpa så var bara att vända på klacken och gå hem och duscha rumpa  på min stackare :(. Så  idag  blir det inge mat för honom, han ska få överkokt ris fick jag veta va bra mot löst avföring. Hoppas de blir bättre.

Snart ska jag iväg, träffa Hanna :)

Och ikväll blir det mys i stugan med älsklingen <3 Vi ska grilla, mumsigt va ;)
Och imorgon ska jag jobba, vill ni veta tiderna ja ska jobba imorgon :P 07.00 - 10.00 ! Asså va är det för tid ? så jäkla onödigt men skönt på samma gång. Men fan bensinen kostar ju mer fram och tillbaka än min lön på 3 timmar, typ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0