SAY GOODBYE TO MY HEART TONIGHT

Livet är skit, rent ut sakt! Varför går man igenom de här med killar och kärlek om och om igen när man vet hur det känns?
Fast denna gång känns det dubbelt så mkt än dom andra gångerna kan jag ju säga!
Tror jag kmr lägga ner detta med kärlek och allt som hör till för jag orkar inte få mitt hjärta krossat igen.

Har iaf inte hänt mkt i mitt liv nu. Jobbat och bara varit i stugan. Jag vill ju inte gå ut och festa och ha roligt, eller roligt? Kan inte ha det längre, jo för nån minut men sen kmr tankarna om honom tillbaks. Så jag bearbetar det bäst med att sitta hemma och tycka synd om mig faktiskt.

Tack till mina vänner och min familj som har ställt upp och stöttat mig genom detta, ni är guldvärda! Huvudsaken jag har er så går det väl an att leva. Och super tack till dom som hjälper mig med Bozz när jag jobbar och inte har orken <3 !

Sen vill jag tacka min jobbakompisar som jag har kunnat pratat med och fått många kloka ord ifrån! Det värmer!

Väntar på att få svar om mina ettor jag satt upp mig på, jag håller tummarna!

Ne nu ska jag fixa lite här, så har inte tid nå mer. Puss och ta vara på varann och håll inte era pojkvänner för hårt för då dör kärlek så småningom. Ett bra tips från coatchen! :D

Älskar dig N, finns alltid i mina tankar och i mitt <3 !

Kommentarer
Postat av: J

de är bara att höra av dig om de är hunden eller dig! :) puss

2011-06-06 @ 12:55:40
Postat av: Anonym

Tack gumman du är go du <3

2011-06-07 @ 10:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0