MITT NYA LIV

Jag och Hanna skaka hand igår att vi ska börja vårat nya liv så vi åkte till Coop och handla. Barnmat och naturdiet dricka. Har även köpt en liten anteckningsbok som jag skriver i vad jag äter och hur mkt kalorier det är. Får inte överstiga 600 kalorier/dag. Vilket funkar bra nu när jag mår skit. Har pinat i mig en sån där naturdiet dricka som det är 200 kalorier i. Jag pinade inte för att den va äcklig utan för att jag mår illa varje gång jag ser mat överhuvetaget. Ajja, sen ska jag försöka få med mig någon som vill gymma :D 
Har även satt upp mig på 3 ettor här på söder :D Så det är min mini start till mitt nya liv.

Saknar honom, de gör så ont. Kmr aldrig återhämta mig känns det som.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Kalle

Finns många andra som vill ha dig ist :D

2011-06-04 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0