Mitt liv suger. Min stora kärlek här i liv...

Mitt liv suger. Min stora kärlek här i livet är borta. Jag försöker med allt men finns inge kvar som verkar fungera, jag kämpar o kämpar men står kvar på samma ställe som för två veckor sen. Skulle jag få chansen skulle jag göra allt så bra, han skulle bli så lycklig för det skulle jag se till! Jag är så fruktansvärt ensam utan honom, jag är inte hel. Han gjorde mig hel. Jag fick en stor bamse kram av honom idag o det värmde så jäkla mkt!!!!! Mina tårar bara rann ner för kinderna och jag vela inte kliva ur bilen, vela följa med honom hem och mysa med honom, ligga i hans famn o bara pussa på honom! Det skulle vara livet det! Asså skulle jag få honom igen skulle han kunna jobba utomlands i veckor utan att jag brydde mig för då vet jag iaf att han är Min <3 han är min största kärlek som nånsin hänt i mitt liv och jag vill bara göra allt till rätta igen men får inte bevisa det att jag har ändrat mig och att allt kmr bli så mkt bättre än va det va! Älskar honom så sjukt mkt , puss o kram niclas om du läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0