Jag har varit med om det här en gång förut...

Jag har varit med om det här en gång förut, att bli dumpad asså. Men den här gången är mkt värre än förra för sån här stor kärlek som jag hade mot Niclas har jag aldrig haft förut. Jag vill hellre dö än att leva utan honom o då överdriver jag inte. Jag trodde Allvarligt att han skulle vara pappan till mina barn o jag trodde Allvarligt att vi skulle bli gammla o dö tsm. Men nu när jag förstört allt får jag skylla mig själv. Jag har verkligen försökt ställa allt till rätta men han vägrar att inse att jag har ändrats o att vi skulle få de mkt bättre än innan. Mer kan jag inte göra så nu är det verkligen slut, ska hämta mina stora möbler så fort jag får egen lägenhet och att skriva de här är så sjukt jobbigt! Ser knappt tagenterna då det bara rinner tårar och mina ögon är alldeles uppsvullna. Jag vet att niclas är det enda jag tjatar om här men tänker inte på nå annat. Och jag gör Inge annat än att sitta hemma för jag orkar inte det. Jag är så lessen för mitt skit liv som jag själv ställt till med! Jag önskar att Niclas får det så jättebra med allt för är han lycklig blir jag oxå lycklig. Jag kmr aldrig hitta någon så perfekt kille än honom o detta skriver jag inte för att jag älskar honom , jag menar de o kommer göra de tills mitt hjärta slutar slå! Han är verkligen värt allt bra här i livet! Han kmr finnas i mitt hjärta tills jag dör och jag kmr alltid älska honom oavsett vad! Jag orkar Inge mer nu, puss på er nu. Hörs hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0