JAG FÅR SKYLLA MIG SJÄLV

Jag har förstört för mig själv så nu flyttar jag ifrån Niclas och håller på att leta eget.

Jag fick ett sånt kontrollbehov så han orkade inge mer vilket är förstårlig! Jag vet inte vart det kom ifrån
men de är hemskt. Det är inte jag. Idag ska jag ändra mitt liv, jag är inte ett kontrollfreak egentligen. Allt kan bara bli bättre nu eller hur ? Jag har ju redan förlorat det jag värdesatte mest här på jorden, Niclas. <3

Om du läser så är jag fruktansvärt lesen för allt. För min skull o för andras så ska jag ändra mitt beetende och bli den riktiga Ida. Jag älskar dig Niclas, kmr ALLTID älska dig. Du betyder allt för mig och jag hoppas att du kmr ha de så bra nu :) Hoppas vi hörs i framtiden. Puss Och Kram Din Ida Föralltid.

Det här är nog det jobbigaste jag varit med om hela mitt liv, jag ska alltid förstöra allt och det har ja insett nu , så nu är det slut me den här Ida , hon är död. Jag ska börja om från ruta ett nu och visa alla att jag kan och visa vem jag är egenlitgen.


Ses senare, sköt om er. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0