UTMANING NR 1

Nu jävlar !

Jag och Bozz tränar, Pang! För er som inte förstår så menar jag att jag försöker lära Bozz att spela död.
Ni vet när man lägger sig på sidan och ser död ut. Men istället för att säga " spela död " som ALLA inskruttna och icke fantasi hundägare så säger jag PANG. Som man säger när man va liten och leker att man skjuter någon. Så mkt roligare när vi ska leka och jag säger Pang och han lägger sig ner och ser död ut på EN gång! Men somsagt, denna utmaning ska bevisas om precis en vecka! Med ett videoinlägg, kommer väl bli roligt ? :D

Tror ni vi klarar det inom en vecka eller inte ?
Ni får vänta och se, wiiiiie!

Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Freja kan spela död.

Man säger hands up så sätter hon sej med tassarna upp i luften och sen säger man PANG så kastar hon ner sig på sidan och ligger blixt stilla

2011-01-18 @ 13:29:58
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
Postat av: IDA

Hahaha nej fan va roligt :D sjukt duktig hon är då, det skule jag också vilja att Bozz kan :D

2011-01-18 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0