SO FUCKING WONDERFUL



Den här låten betyder SÅ MYCKET för mig. För det första så tänker jag på Niclas när jag hör den då jag lyssnade på den här låten JÄMT när vi " dejtade ". Och samtidigt som vi dejtade så var vi ju jämt ute i hedesunda i deras hus och festa och levde livet med alla där ute så det kommer ju också upp i huve när jag lyssnar på den här så den här låten har med sig så jävla underbara fantastiska minnen! När man lyssnar på den tänker jag självklart på våren också då det va den årsiden, alltså bara underbara saker. Tänk att en låt kan betyda så mycket för en, Denna låt kommer alltid betyda så mycket för mig <3

Och lyssnar man på texten så stämmer det verkligen in på hur jag kände när vi träffades, jag & niclas <3


Kommentarer
Postat av: olle

har aldrig hört den låten på vretland när jag varit där iaf.....

2011-01-15 @ 20:18:30
Postat av: Ida

ne men lilla vän :) om du läser en gång till så ser du att jag ALDRIG skrev att vi lyssnade på den när vi var på vretlands. Så nästa gång läst en extra gång för du verkar se i syne lilla du :)

2011-01-17 @ 12:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0