NYTT JOBB ?

Jag ska bli, eller vill bli väktare. Jaja skratta ni men jag skulle vara KUNG på det. Kommer aldrig inträffa men ja har skickat in ett CV till securitas. Anställer dom än får man utbildningen gratis plus lön. Annars får man betala för det själv och det går på 10 000 kr, HALLÅ liksom. Men skulle passa mig tror ja. Spännande liksom. Och skulle det vara så att man blev väktare tillslut kan man gå en kurs som hundförare så man får ha hunden med sig, det skulle ju vara så jävla bra och roligt! Då är man inte så ensam liksom. Ska satsa på det och inte ge upp. De ni, här har ni en engagerad och envis tjej.

Ajja, imorgon blir det tjejfest! Wihooooo !
Jag Hanna Marie Nina Annica Linn & Elin kommer bli så jäkla roligt :D

Höööörs, rederiet kallar!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0