MUMS

Idag när jag och älsk var o handla så hitta ja detta! Fanns förut fast med annat märke för 2 år sen men nu är dom tillbaka, tänkte faktiskt köpa alla som fanns då dom tar slut så jävla fort och helt plötsligt så finns dom ingenstans längre.



Detta kanske är det godaste som finns DÄRFÖR ska jag göra egna imorgon då detta paket kosta närmar 40 kr för 10 st. Så det är dyrt för mig just nu så imorgon ska det bakas chili cheese. Hitta ett recept som lät bra och va väldigt gott till en kall öl stog det så imorgon när älsk kommer hem ska det bjudas på öl och hemgjorda chili cheese, tror ni det går hem hos herr Hedin ? :D det tror ja då han älskar öl och chili cheeses, haha. Ne måååååste sova nu fast ja inte är trött, blir så less !

Hejs :)


Kommentarer
Postat av: H

du borde vara min flickvän som skämmer bort din sambo på detta vis,lycka till.

2011-01-18 @ 03:15:28
Postat av: S.s

jag älskar oxå Chili Cheese!! Så sluta fjäska för karln!!! O bjud mig istället!!!! ;-)

2011-01-18 @ 05:10:56
Postat av: Ida

haha ókej kan göra åt min älskade s.s istället då ;) och vem är du H ?

2011-01-18 @ 12:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0