KONSERTEN

Lördagen började med att vi åkte ut till stugan och grilla på standen vid havet, jättemysigt och Bozz fick ju springa hur han vela, vilket han älskar :) Så härligt att se Bozz springa i snön , på isen vart som helst och se hur han verkligen stormtrivs! Sen va jag tvungen att åka hem efter nån timme bara för skulle ju åka och lämna Bozz till Annica som skulle vara hundvakt medans jag va på konserten. Så Gabbi hämta mig hemma och vi åkte till sätra lämna älsk och sen hem till Gabbi där vi börja tagga med deras låtar, vin och skit god mat Gabbi bjöd mig på. Egna klyftpotatisar, kyckling och kantarellsås - SVIN gott kan ja lova ! Va verkligen skit roligt att få vara med min bäbis Gabbi ;) Peter skjutsa iaf ner oss till Läkerol Arena och där träffa vi även på Katta, har inte sett henne på år och dar så det var ju trevligt.

Konserten va ju hur BRA som helst! Skrek och hoppa som en jävla galning när Weise & Jay sjöng <3
Asså alla deltagarna låter tusen ggr bättre IRL än på tv iaf. Jag & Gabbi tröck oss längst fram precis framöver scenen i mitten, haha! Åh han va så mkt snyggare i verkligheten också min Weise , hihi. Ne men de va verkligen skit bra och verkligen värd pengarna. Skulle gärna vilja se dom igen och Jay, mums man rös i hela kroppen när han sjöng Lika A Prayer! oooooooh tror vi har det inspelat, plus att vi knäppte tusen kort typ så batterina i kameran dog efter halva konserten, tröck! Fast vi fick bra många kort på Weise så då är jag nöjd!

Vi började även prata om hundar när vi va på väg dit och jag sa till Gabbi att hon INTE fick skaffa sig en liten jävla hund , so boring! Så dom ska förhoppningsvis skaffa sig en FINSK LAPPHUND - wiiiiho ! Fast en svart med bruna tecken, så fint ju !!! Då kommer Bozz och han/hon bli världens bästa vänner <3  Hoppas verkligen dom gör de då det är dom finaste hundarna som finns och dom kan vara med på allt, göra allt, lättlärda och tillgivna ! De skulle passa dom också, kärleks paret nr 1 - Gabbi & Peter ;)

nee nu ska jag försöka sova, ska ju till nå jävla arbetsförmedlar skit imorgon, FAN ska ja dit för ?????? har ju för fan jobb, timme men mer än dom andra som inte har ett skit iaf, ägna er tid åt dom istället för att tjata på mig. Dom där samtalen gör fan ingen nytta så jävla värdelöst! Bomba ner skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0