JAG ÄR RÄDD

MIN Zeke-Bertil kissar blod. Han äter och dricker och är pigg annars men just att han kissar blod och kissar i badkaret och på golven, ibland i lådan. Och så jävla osmart/okänslig som man är så har man ju ingen försäkring på mina älsklingar, det är så lite pengar men ändå har ja inte gjort det, jag är en HEMSK jävla djurägare, ja borde skjutas! Så fort han är frisk om han nånsin blir det ska han få den bästa försäkringen som finns! Blir det operation måste vi avliva honom då vi INTE har ekonomi till det just nu. Asså jag kommer bryta ihop, eller det har ja redan gjort pga tanken. Ja jag vet att ni tänker att jag är en tönt som bryr sig om min katt men vissa tkr om katter och jag får väl vara en tönt då för min Zeke-Bertil är den FINASTE, SÖTASTE och GOSIGASTE som finns <3 Jag orkar inte detta :( ! Som tur är så ska Niclas ta ledig imorgon för att följa med, ja är så jävla orolig :'( !!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Kul å se er i lördags:D

2011-01-24 @ 13:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0