IPHONE 4

Äntligen är jag med i gänget ! Har väntat på detta ögonblick LÄNGE ! Asså ja var ju inne i en telia butik och hörde med för med abonemang och leverans. Abonemanget skulle gå på 319 kr / månad och iphonen skulle komma inom 4-6 veckor men han trodde att det skulle ta ännu längre tid, HALLÅ liksom. Iaf så beställde jag senare på dagen en iphone över internet med SAMMA abonnemang och gratis grejer som han i affären snacka om fast beställde man via internet kosta abonemanget 259kr/månad, sjuk skillnad på samma abonemang PLUS att iphonen var hemma hos mig 4 DAGAR efter min beställning, vrf är det så ? hmm..

Jag är iaf jävligt nöjd och jag älskar den redan, jag och älsk laddar hem massa spel och spelar och tävlar mot varandra haha, så jävla tönigt men det är ju vi också. hihi.

Vill inte somna för imorgon kommer det bli en hemsk dag, usch ! skjut mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0