IDOL

Fick ju veta för ett bra jävla tag sen att Idolerna skulle komma till läkerol arena ! Blev helt till mig då ja vill ju se Weise och Jay !!!!!!!!!!!!!!! Men biljetterna tog slut på en gång men idag kom jag på att man kunde väl kolla om någon säljer på blocket och det gjorde ju en från Gävle ! 2 biljetter för 1100 kr och så får man träffa idolerna efteråt ;) så jag frågade Gabbi  om hon vela gå då jag vet att hon är lika tokig i dom som jag är så vi frågade våra gulliga sambosar om dom vela betala och snälla som dom är så säger dom JA  !!!!!!!! är dom inte helt perfekta eller? Jävla gofisar !!!! åh min dröm går i uppfyllelse, haha. Äntligen ska jag få gå på en date med Andreas Weise och med Jay Smith samtidigt ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0