HAFT EN UNDERBAR HELG

Med min älskling <3 Bara han och jag ute i stugan hela helgen! Och Bozz självklart.
Åkte ut i fredags och käka och kollade på film sen på lördags morgon hade älsk dukat fram värsta frukosten så var bara att kliva upp käka sen gick vi tillbaka till sängen igen och kolla några avsnitt av rederiet, vid tolv så åkte vi hem, duschade hämta grejer och ladda hem 2 nya filmer. Sen åkte vi och handla tacos grejer och vid 3 igen var vi ute. Gick med Bozz i skogen, ner till havet, ut på isen så himla mysigt då det var skit fin väder! Sen in till stugan igen, la oss i sängen och mös 2 timmar till rederiet sen gjorde vi mat och kollade på tv! Sen la vi oss tidigt som vi gjorde på fredagen med tillsammans med massa filmer <3 Så JÄKLA Mysigt. Tv'n tar vi fram ända till sängen så blir superduper mysigt. Sen käka vi chips och ostkrokar i sängen och läsk hihi. I morse va det samma sak, bara att gå upp igen och käka frukost och behövde inte städa utan nått för det hade älsk gjort hela morgonen tillochmed dammsugit, ja bäddade sängen iaf, haha. Asså det är så avkopplande att vara där ute, bort från alla andra, blir bara han och jag och massa mys. Kan släppa ut bozz och han bara leker, kan gå långa mysiga promenader i skog och på strand <3 gash älskar stugan, tur att vi har en ! Vid 1 åkte vi in till stan då älsk fixa med mustangen sen åkte vi till syster Tess. Tog med oss ungarna tillbaka hem där vi spela spel och käka god mat sen efterätt :) Dom åkte för en timme sen och nu ska jag kolla på Wallander, wiiiie !

Så det har varit en helt fantastisk helg <3 helt jävla underbar !

Nu längtar jag bara tills fredag då blir det tjejparty här hemma :D wiiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0