GODMORGON MINA VÄNNER

Har nyss varit ute på promenad med Bozz och varit ute på gården våran och plockat tonvis med bajs då han bara bajsar där, sällan väldigt sällan på våra promenader. Men så länge han bajsar ute är jag nöjd. Just nu är han ute på gårn och bara sitter och tittar. Har skaffat mig en funderare till hund iaf då han ofta vill gå ut på gårn och bara sätta sig ner och titta ut på allt och inget, ser jätte lustigt ut min lilla fis <3 hahaha !

Ska försöka sova en stund innan jag kanske ska laga en matlåda och kanske åka me den till N's jobb då han inte fick med sig en matlåda imorse, men frågan är om jag verkligen är så snäll ? Hmm får se. Beror på . Om han möjligtvis vill hjälpa mig med 2 saker , hmmmmmmmmmmm.........
Ne måste ta en stödvila först iaf jag och bozz då vi vaknade halv 5 i morse och varit vaken sen dess! Somande väl 10 igår, behövligt!

Just ja, var hemma hos Gabbi igår jag & Bozz och hennes yngsta katt Ezter blev så rädd för Bozz att hon bajsade på Gabbi när hon höll i Ezter, hahaha! Asså gud vad jag skratta, va hilourious!

Ne nu måste ja sluta, Bozz vill in nu för han blir rädd för sopbilen, Puss :)


Kommentarer
Postat av: N

jag somna halv 10 också och vakna 5 :O:P haha!

2011-01-20 @ 09:27:12
Postat av: Anonym

va läskigt hahahhaah :D

2011-01-20 @ 09:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0