FÖRKLARING

Har fått tusen sms av alla dessa olika människor som frågat hur det är, hur det går etc.
Har inte orkat svara då det är många så tänkte skriva det här eftersom jag vet att ni läser.
Allt är bra mellan oss nu, bara massa onödigt bråk och missförstånd. Vi myser mer än någonsin och känns som man är ny kär. Så då vet ni, hemskt gulligt att ni ens brytt er om mig, verkligen <3

Idag har vi varit på IKEA sen köpis med Linn & Bror, vi hittade ingenting. Eller jo massa saker till Bozz men det köper vi ju varje dag. Han är så fruktansvärt bortskämd den lilla skiten. Han har typ TUSEN tuggben och leksaker vilket jag tycker är jättebra men han använder inte ens hälften för han hinner inte med förns vi kommer med något nytt. 2 saker älsk köpte va iaf ett till märgben och en mindre tuggben med smak av lever och dom på djuraffären sa att dom var rent utsakt SKIT bra för deras tänder och han älskade det så ska definitivt köpa alla smaker åt honom, hihi.

Sen åkte vi till Ica och handla för vi gjorde kycklingpaj med sallad. Degen blev inte så lyckad tycker jag med älsk åt med stor apptit. Efter maten så mös vi bara i soffan från 6 till nu. haha vi har kollat på rederiet i 7 timmar, men gash så bra det är, går ju inte att sluta när man har börjat!

Det var min dag det, Älsk är ledig imorgon så ska gå upp vid 8 på morgonen, gå till Ica och handla frukost som jag tänkte överraska älsk med när han vaknar, gröt, ägg, frallor, juice, oboy ja allt :)
Han kommer älska det, och jag blir så glad när jag ser att han blir glad. Sen ska vi ut till hedesunda och åka liiiiiite skoter. Han har lovat att jag ska få köra en liten bit, wiie :D !

Sen imorgon måste jag börja träna Bozz att vara ensam en liten liten stund då han ALLTID haft någon vid hans sida. Så hård träning är det som gäller imorgon då jag ALDRIG skulle lämna honom första gången/gångerna i flera timmar utan att träna honom till det, no fucking way. Stackarn, förstå hur rädd han skulle va. Så blir nog att stänga in honom i sovrummet en stund först och jag står bara utanför sen blir det att jag stänger av allt förutom i hallen där han får vara och jag går utanför ytterdörren. Japp så får det bli. Sen måste vi även fortsätta att träna " fot " när vi är ute o går. Han är faktiskt riktigt duktig då han kommer och sätter sig vid mina fötter fast det är ibland framför mig eller snett bakom eller ja sånna små fel. Det ska ju vara perfekt, slickat vid mina ben och blicken framåt och är han så här duktig nu efter bara på nått försök så kommer han klara det galant snart, han är sjuukt duktig och det är så roligt att arbeta med honom. Då det går snabbt. Han förstår ju redan att det är vid mina ben som gäller när jag säger fot satt :) Ajja, tror jag ska införa här i bloggen olika utmaningar per vecka som jag skriver om här och när veckan är slut ska jag lägga upp en video om att han har klarat uppgiften, roligt va ? :D Det lutar åt det iaf .

Ne men ni nu blev det mycket, godnatt på er allihopa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0