ÄNTLIGEN HAR DOM KOMMIT!!!!!!

Nu finns det Pananormal Activity 2 med SVENSK text ! Wihoo som jag väntat!
Och senast igår så frågade jag en kille om det fanns med svensk text då han skrev på face att han skulle kolla på den, men de fanns inte, men bara en dag efter så :D wiiihoooooooooooooo!!!
Älsklingen kmr bli glad min finaste <3  Sen finns det även, I Rymden Finns Inga Känslor men jag tror eller VET att älsk inte kommer bry sig om vi kollar på den nu medans han sover så det ska vi göra nu :D

Så roligt när det kommer nya filmer, och det gör de ju sällan. Ne ska hämta täcke och kudde och mysa ner mig i soffan till filmen med systeryster, Bozz & Ozzy :D tjiiiing !

Nej just ja, vi var ju till vetrinären idag jag och älsk med min absolut favorit kille, Zeke-Bertil <3 Han har ju kissat blod, eller kissat och kissat, han fick ju knappt ur sig nått, jaja ni vet ju allt det där. Jag och alla andra trodde iaf att det var njursten. Ni vet ju även att vi inte hade någon försäkring på honom så om dom hade sagt att det skulle behövas göra ett större ingrepp( som det blir vid njursten) på honom som då skulle gå på flera tusen pga att vi inte hade någon försäkring så skulle vi va tvungen att avliva honom eftersom vi antaligen inte skulle ha råd med det och det slog mig när vi satt där och vänta och jag fick tårar i ögonen och va så nära på att börja grina, vela verkligen inte gå där ifrån utan honom! Tittade på honom och tänkte att det kanske var sista gången jag såg på dom där runda, stora, fina ögonen, USCH, Så va så nöjd att Niclas va där med mig iaf. Men iaf så gav dom honom smärtlindranden och tog massa prover och även tömde blåsan på honom och när han kallade in oss igen från väntrummet efter proverna så fick jag hjärtklappning och tårar i ögonen igen men när vi kom in i rummet så sa han att han inte hade hittat nå form av stenar eller grus, han fick även fin stråle när dom tömde honom men det var ju som sagt blod i urinet. Så han fick antibiotika :D asså ni anar inte vilken STOR sten det var som släppte från hjärtat då! Jag blev så fruktansvärt glad och som jag mös med Z-B när jag fick höra det! Kanske va en av dom bästa dagarna i mitt liv, att få veta att slippa avlida min finaste kille <3 Blir det inte bättre av medicin skulle vi komma tillbaka så skulle dom röntga osv men nu hinner jag iaf försäkra honom så aldrig mer ska jag behöva ha den tanken om det inte blir nå allvarligt då :) Ska även byta foder som förebygger UVI/njursten. Så vi kan vara på den säkra sidan. Och när vi kom hem var han ju fortfarande groggy så han dregla som om han tuggga fradga, men dom sa att det kunde bli så på katter. Sen låg han bara vid elementet och vela nog inte röra sig för det va väl läskigt, han har ju aldrig varit med om det förut. Så han kissade på sig min baby :( åh tyckte så synd om honom min finaste <3 Men nu är han nästa som vanligt, han går iaf, och ser piggare ut :)

Oj va mkt det blev, haha. Ne men nu måste ja gå, Pöss!





























Zeke-Bertil är verkligen VÄRLDENS finaste och mysigaste katt på denna jord <3


Kommentarer
Postat av: Emma

så söt :)

2011-01-27 @ 15:06:09
URL: http://emmamagdalenasara.blogg.se/
Postat av: N

AAAAAAWWW bertil är sååååå myyyysig :D

2011-01-27 @ 17:10:03
Postat av: Katta

Såå fiin han är :D Lägg märke till att jag fotat crazycat på rygg haha:)

2011-01-28 @ 08:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0