BAD BOYS

Släppt ut Bozz på gården nu så ska fixa mig sen åker vi till owes tror jag, först hem till mamma och se om hon har någon lunch till mig :D
Har jobbat konstant sen 1 januari så nu ska jag vara ledig i minst 2 dagar iaf så jäkla skönt!
Efter owes ska jag hem till älsklingen och tänkte städa hela huset så det blir fräscht igen och sen laga en god middag till min älskling som förtjänar det efter en heldags arbete <3

Igår så var ju jag älsk bror och linn ute och åkte skoter , va så jävla roligt och älsklingen gasar ju på så jag håller på att flyga av för man bara dras bakåt , så gäller att vara stark , haha! Men så jävla roligt, vi åkte och grilla sen fick jag köra , va skit jobbigt för man va ju tvungen att hålla emot och ligga i kurvorna typ. Men ska försöka övertala älsk att vi ska åka ut på fredag när han är ledig om inte snön hinner försvinna då blir jag galen!!!!!!!!!!
Vi pratade även igår när vi satt och grilla att vilken tur jag och linn har som har dessa grabbar! Att dom inte är nå jävla brats som bryr sig om vilka jävla klädmärken dom har, hur dom ser ut innan dom ska gå ut , att dom inte behöver stå framför spegeln ( längre än oss tjejer ) innan dom går utanför dörren . att dom kan bli skitiga och göra av dom vill utan att någon bry sig typ. Skulle hellre var singel hela livet än att ha en karl som bryr sig så mkt om sitt utseende än att ha roligt. Som måste köpta dyra kläder och skulle ALDRIG vilja ha någon kille som är så egen kär i sitt utseende. Skulle bli så äcklad! Så vi har tur vi, jag och linn :D Och det som är så bra också att dom grabbar som inte är så utseende fixerade och dom som inte bryr sig om  klädmärken m.m. kan alltid de mesta som att tapetsera, bygga, laga bilar m.m. Och det kan ju min niclas <3 så jag har verkligen alltiallo kille jag. tänk att ha en kille som är så jävla tafatt så han måste ringa efter en tapetserare, eller lämna in bilen för han vet inte vad som är fel på bilen eller att han inte kan fixa det själv. Tycker det är pinsamt bara att ha en sån, ne usch ! och en killsort jag gillar är bad boys! Tänk att ha en kille som är mesig också, fyfan! Måste ju ha en kille som kan skydda sin flickvän när det gäller så även där har också min underbara älskling ett stort plus i kanten, muums ! så som ni märker har jag verkligen en TOPPEN kille <3

ajja måste dra nu , tjing :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0