ANDREAS WEISE

Sitter och taggar för ikväll tillsammans med Mamma :D
Hon tkr inte om musiken, haha. Iaf så är jag helt förälskad i Weise, kanske världens finaste efter min Niclas såklart ;) och han sjunger ju som en GUD

Och ja, jag vet att det kommer bara vara jag & Gabbi tillsammans med alla fjortisar och små barn men de är bara bra för då är vi förhoppningsvis längre än alla dom så då syns ju vi skit bra, HAHA ! Det är en dröm ja har iaf ;) Eller förresten, Kritan ska ju också gå dit så då blir det inte så pinsamt ändå ;P

Ska ut till stugan nu en stund och grilla korv med mamma, pappa, ozzy och bozz sen kanske katrin, bosse, filip och william kommer ut :) Få se om ja hunnit åka för måste ju hem och duscha ju :O ! Fan fick ju skjussa Niclas till bror halv 8 sen åkte jag och väckte mamma kvart i åtta och tvinga henne vara uppe med mig för jag va ju så pigg så vi har suttit här sen dess och inte gjort nått typ så ja hade ju kunnat duschat då men de tänkte ja inte på förns nu, ibland är man bra jobbig asså!

Ajja, idag går våran dröm i uppfyllelse iaf. Min & Gabbis <3 Gabbi ska ju äntligen få TRÄFFA Jay och jag ska ju ÄNTLIGEN TRÄFFA Weise <3 vi ska ju backstage efter, wiiiiho :D Vi kommer vara så där glad som barn är på julafton , haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0