TRÖTT OCH LESS TUR ATT JAG HAR JAANA IDAG

Somnade väl ungefär  5 imorse och vara bar att gå upp 5 timmar efter. Fixa hundmat, bajspåsar och leksaker då min bäbis skulle till Jaannis :D ! Hon frågade frivilligt om hon fick ha Bozz för en hel dag, ööh ja bah VISST :D !
Men tror hon kmr ångra sig om nån timme , så kmr ja få ett sms om att ja ska hämta honom, haha. Ne men prick 1 ska jag på möta, blä usch fy! Har inga småpengar heller så kan inte parkera så det kan väl förfan ni betela era puckos.
Efter mötet som skulle ta 1½ timme så ska ja väl hem och sova lite till för jag är så sjukt trött. Såå måste ja verkligen passa på när Bozz är ute på roligheter.

Och bara så ni vet allihopa så ska min nästa hund ska vara en Leonberger :D Kan ni tänka er att den inte behöver lika mycket motion som Bozz, sjuuukt eftersom dom är så stora. Dom är så fruktansvärt söta så jag ska ha en, så äre bara :D

Och ikväll ska jag göra en väldans goood maträtt,

Pannbiff med stekt lök och skysås med champinjoner , höhöö !

nee ni måste kolla ut var exakt de där mötet är, tjing !


Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar din blogg :D

2011-02-16 @ 12:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0