SÅ DÅLIGT

Jag har ringt i 2 dagar nu och frågat om nr till den som har hant om vallongårdens vikarier. Men varje gång får jag samma svar: hon sitter i samtal, hon sitter i möte, vet inte när hon kommer tillbaka då det kan ta tid. Öh i 2 dagar, hallå!!!!!! jag blir galen jag..

är sjukt hungrig men har inget hemma. jag måste städa då det är vidrigt här hemma men jag tycker det är så jävla tråkigt så jag vill spy plus att min fanhund har bitit av ljudkabeln till datan så kan inte lyssna på musik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och det måste ja ha när jag ska städa. sen måste ja ut med Bozz också, ååååååååhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0