ONÖDIGT INLÄGG, HAHA!

Vaknade 9.00 idag av att Bozz var lite kissis. Så var bara att gå upp. Nu sitter jag och kollar på våra bästa år och är hungrig. Vill träna idag men har varken kort eller pengar, suck! Och hör på detta det kostar 70 kr för en dag och 250 kr/månad!!!!! Hur kan det kosta nästan 100 kr per dag och 250 per månad. asså det är rena rånet. Ajja får vänta helt enkelt till fredag om inte någon vänlig själ vill ge mig 70 kr, höhö. Iaf så har jag börjat tänka på gåband som finns på gymmen. Varför köper man ett gymkort för att gå på dom banden asså vafan gå ut i friska luften och gå gratis!!!! Fast själv är jag en sån som kan betala för att gå på ett sånt band. När jag är ute vet jag inte vart jag ska gå och trycker det är trist på nå sätt, visst så tyker jag det är mkt roligare nu när man har Bozz men innan så gick jag aldrig ute för tyckte de va så tråkigt. Då betalar jag hellre och gå på band och kollar på alla människor på gymmet men det är hemskt konstigt att ens betala för att gå på sånt när man kan göra det gratis, visst så går jag inte bara på banden heller men det finns säkert nån som gör det :) hihi. Ajja lite konstiga tankar jag bara har.

Ska käka potatisbullar som lunch, muums!!!! Sen ska jag åka och lämna Bozz då Jaanisbananis vela ha honom idag så jag tackar absolut inte nej till egen tid! Fast jag saknar den lilla fisen.
Är så fruktansvärt glad att jag har såna underbara vänner som ställer upp <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0