MÅSTE SKAFFA MIG NYTT !

Asså hur trökig får man bli ? Visst jobbar man kan jag förstå eller inte har pengar till det ( fast då kan man komma och umgås och vara trevlig ändå ) men de är jämt så att mina vänner är så trökiga så dom vill bara sitta hemma! Antigen kan dom inte skilja sig från killen sin ( men snälla då måste ni söka hjälp om ni är så jävla besatta att ni inte kan umgås med era vänner, kan säga att förhållandet kommer ta slut tillslut när ni håller dom för hårt så att varken ni kan vara utan honom eller så att ni måste vara med honom när han ska hitta på nått med sina kompisar ) eller så är man bara allmänt trökig. Och visst att man kan vara less på att festa med är det inte roligt att sitta med sina tjejkompisar, snacka och bara umgås ? Eller träffa nya människor ? Asså vi är 21-23 år med beter oss som 80 åringar! Blir så less faktiskt. Måste skaffa mig ett nytt umgänge som vill umgås och ha roligt och som kan vara UTAN sin kille för några timmar. snälla nån!


Kommentarer
Postat av: J

jag kommer :) ska vi lira sällskapsspel ? :)

2011-02-02 @ 09:18:51
Postat av: Fergusson

Svartsjukast i stan har talat. Haha det stämmer perfekt in på dig. :)

2011-02-02 @ 09:29:44
Postat av: ida

haha vad ska jag vara svartsjuk på ? har ju en kille så finns ingen anledning att vara svartsjuk knäppis :P Och hur kan det stämma in på mig när jag iaf kan umgås med mina vänner och festa utan N ;) ?

2011-02-02 @ 10:17:56
Postat av: A

nej du då känner dom inte dig. Inte den som skrev innan iallafall för du är långt ifrån att vara besatt av Niclas om det är det han påstår. Du umgås iallafall med dina vänner och kan festa medans Niclas gör något annat som vissa andra inte kan. Så där har han väldigt väldigt fel :) Håller med dig i allt du säger :D

2011-02-02 @ 10:42:25
Postat av: Annica

Jaa håller med! så jäkla trökiga, vi får leta nya tjejer att umgås med helt enkelt, ROLIGA tjejer. =)

2011-02-02 @ 11:50:26
Postat av: Anonym

Men Ida lilla vän du och Niklas skulle inte kunna vara yta varann mer en 1 dag. Som ni pratar i telefon varje dag:) jag känner dig bättre en du tror.

2011-02-02 @ 12:01:56
Postat av: Anonym

Men Ida lilla vän du och Niklas skulle inte kunna vara yta varann mer en 1 dag. Som ni pratar i telefon varje dag:) jag känner dig bättre en du tror.

2011-02-02 @ 12:04:38
Postat av: Anonym

Haha okej.. Vem var det som åkte på festival i 4 dagar utan sin pojkvän?? Hmmm vem skulle lätt kunna åka utomlands i en vecka med sina vänner utan sin pojkvän ?? Hmm... Jo jag!!! Bara det att pengarna fattas just nu. Och sen tar jag inte dig på ett dugg allvar när du är så fjantig som inte ens kan skriva namn:) tar reda på liiiite mer fakta härer du ;) sen handla detta inlägg om att tjejer som inte ens kan lämna sin kille i några timmar för att umgås och ha roligt med sina vänner och jo du det kan jag göra och har gjort många många ggr så ;)

2011-02-02 @ 13:55:37
Postat av: Ida

Och bara för att vi pratar i telefon menas det verkningen inte att vi kan vara utan varandra :D snälla mån, kom på nå bättre :)

2011-02-02 @ 13:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0