LOVELY DAY

Dagen började med att jag åkte och hämta Annica sen åkte vi till Max för att käka lunch med Hanna & Marie! Så mumsigt gott, och hemskt trevligt då det blev mycket skitsnack sen stack jag och Annica till hemlingby med Bozz & Harry. Dom fick springa fritt och så som dom lekte och sprang i snön som galningar. Asså det är så jävla mysigt att få se sin hund springa som en tok i skogen i snön och se hur glad han är, asså det är en sån sjukt härlig känsla och man blir så glad :) Vet att det lät verkligen skit töntigt men thats it. Och Bozz lyssnade så jävla bra så jag blev så stolt! Självklart hade jag ju glömt godiset hemma så kännde mig skit dum att inte kunna belöna honom med hans favo godis när han lyssna så fruktansvärt bra. Det kom ju människor med hundar hela tiden och så fort jag sa hans namn eller kom hit eller fot så kom han, åh blev så glad. Super bra tärning också så imorgon ska jag komma ihåg godiset! Var också super mysigt att Annica va med då vi får en chans att prata ut om våra hemligheter och våra saker. Så skönt att prata me henne då hon förstår precis och hon ger bra råd! Bestämde även att vi skulle göra detta varje dag, hihi. Lät som hon va på. Liksom bara man klär på sig så är det inte ett dugg kallt och skönt med frisk luft. När jag får pengar ska jag köpa täckbrallor iaf!

Nu sitter jag hemma med en väldigt väldigt trött Bozz och bara det är skönt att se då man vet att han haft roligt och är utmatad, hihi.  Älsk är och tränar och när han kmr hem ska vi göra mat, ja vill ha hans korvstroganoff och älsk vill självklart ha korv och stuvade makaroner, hmm..

Ne men ska prata med min älskade vän Annica nu <3 Asså ni anar inte va skönt det är att ha henne i mitt liv igen. Förut så satt vi ju ihop när vi va små sen gled vi isär och nu känns det som vi håller på att växa ihop igen som vi gjorde förut! Im so Happy, she makes me happy :)

Hon får även mig på rätt spår här i livet då nu vill gå på komvux och vill att jag ska följa med vilket jag starkt funderar på att göra! Vill fixa mina skit betyg iaf man vill plugga vidare och bästa tiden är väl nu när jag ändå inte har nå jobb!

 

Det här är väl det bästa stället som finns nästan :) Så jääävla härligt att vara i skogen, har ALLTID tyckt om att vara där. Liten som vuxen ! :) Nu ska vi göra det till en del av vardagen bara!


Kommentarer
Postat av: Annica

men ååh gumman va gooooo du är! fan va gulligt skrivet <3 love u!!! <3

2011-02-16 @ 01:47:44
URL: http://yamaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0