LÖRDAG VA DET JA !

Jahapp! Vaknade kl 07.00 idag ! Satt på Burlesque, ni vet filmen som går på bio nu - så jääääävla bra !
Kan lätt se den en gång till :) Sen gick jag upp kl 9 när filmen va slut,  gav Bozz mat sen gick vi en promenad i det extremt fina vädret :D Kom in och satte mig vid PS3 och spela COD, Zombies- så jääääävla roligt ! Och faktiskt så börjar jag bli ganska bra , höhö. Sen vaknade älsk vid 10 och han som lovade mig att gå upp tidigare för att hjälpa mig och städa men tror ni han gjorde det då , Neeeej ! Han hoppa in i duschen och sen drog han, jävla bög :P Men de gör inget Ida kan fixa själv :) Nu ligger jag i soffan ska ta en tupplur på en timme sen ska jag hämta Jaanis sen ut till systemet, jappjapp!

Vidare hem och städa och fixa ;) Sen ikväll blir det lite driiicka!

HEEEEJS !

Älskar dig min underbara sambo <3 du är världens bästa och finaste <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0