KONDITIONSDAG

Först va jag och Bozz till hemlingby och gick 2,5 km. Samtidigt så gjorde vi lite övningar och lite sök sen börja det snöa som fan så då skyndade vi oss till bilen. Åkte hem och Bozz va helt slut så han somna. Vid 4 så åkte jag, Annica, Niclas & Gustav och gymmade! Fyfan va skönt och roligt det va, var ju åååååååårsen jag gymma! Jag och Annica cyklade 25 min sen körde vi lår, 20x3 sen 20x3 igen. Sen blev det en liten stund med hantlar men vi visste inte hur man gjorde så blev bara nån min sen körde vi sån där rodd men det tog inget så vi fatta aldrig om vi ens gjorde rätt, haha. Sen åkte vi hem. Eller när vi skulle hämta skorna och jackan så såg jag nog att Hanna & Emelie stog på gåbanden så vi prata lite med dom och bestämde att vi skulle köpa gymkort där på fredag så vi kunde gymma och gå på pass tillsammans vi 4a :D Zumba finns ju där, sååå jävla nice, och spinning!!!! Så nu längtar ja till på fredag då det blir köp av gymkort, vattenflaska och svart mjukisbyxor!

Skjussa hem folket iaf och vi åkte hem och gjorde mat! Nu sitter vi i soffan bara och ska spela Zombies, wiiiihoo, så jäääävla roligt!

Förresten så ska jag och Annica ha ett pyjamas party, hihi. Hon, Jag, Harry & Bozz. Tacos, grill chips, troca och godis - precis som den gamla goda tiden! Och självklart massa filmer och bus med hundarna! Kommer bli så roligt och mysigt!

Vi hörs allihopa :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej

Såg att du skrivit i min blogg!!! Lilla Jorm är till salu fortfarande, pris kan diskuteras om det känns bra!!

Ring om du är intresserad 070-5951335

Vänligen Pia

2011-02-22 @ 20:04:14
URL: http://bredbacks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa ska bli så mysigt! :D

2011-02-22 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0