KOLLA MAMMA!



MAMMA, kommer du ihåg dom här ?  :D
Jag gjorde ju ofta sånna här när jag var mindre! Har tänkt på dom i flera år men har inte kommit ihåg va dom hetat !!! KRUBBELURER ! mums så goda dom va, vad jag minns, haha. Tror inte älsk har ätit dom här så det ska det bjudas på när han kommer hem från jobbet idag, hihi! Hitta ett recept när dom haft i 2 mosade bananer i smeten och stekt på sen, lät ju skit gott !

Idag klockan 14.00 ska jag och Annica befinna oss på korpen! Jag ska nämligen spöa skiten ur henne i badminton, ÄNTLIGEN ska jag få köra denna älskade sport igen, va fleeeeeera år sen. Är ju så jävla roligt! Och bäst är jag också - allvarligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0