JAR OF HEARTS

Har varit i skogen med Bozz idag. Han fick springa lös och jag kastade boll, hihi. Var mysigt fast det snöa tok mycket men finns inga dåliga väder bara dåliga kläder ;) och jag hade verkligen klätt på mig så då gåre ju hur bra som helst. Kom hem nu och jag orkar varken diska eller städa. Tänkte ha en städ dag imorgon då det är fredag så blir älsk skit glad när han kommer hem från jobbet. Så imorgon ska jag stå här på alla fyra och skrubba golven med en tandborste,  ni kommer kunna äta från golvet. Ajja foten min är itne bra än! Visst nu kan jag gå som folk MEN lilla minsta snevridgning så känns det som att foten går av. Asså gör så fruktansvärt ont! Även om jag går lika mycket som man gör på en vanlig dag så gör det så jävla ont på kvällen, det bara dunkar liksom, SMÄRTA ! Så egentligen så ska jag väl inte gå så "mkt" som jag göra för det verkar ju inte läka då. Och lindar jag foten känns de ju mkt bättre men då måste ja ha 2 olika skor.

Ajja. Längtar till lön för då börjar jag och min bästaste Annica på friskis :D Vi ska både ta gym, klass och spinnings kort :D För det är så grymt mkt folk som går där så det är inte så lätt alla gånger att gå plats på alla roliga klasser så då kan vi gymma istället. och denna gång ska det INTE rinna ut i sanden, nejnej! Måndag-Torsdag! Eller om jag jobbar och inte kan då kör vi ju självklart på helgen! Annica är så taggad så då kommer hon pucha mig när jag inte har någon lust och tvärtom - kanon!

Ne ni nu måste jag gå, vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Jaaa kommer bli kanon! :D

2011-02-10 @ 18:28:26
URL: http://yamaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0