HÄRLIGA DAG

Vaknade när N åkte till jobbet för han har jour så då satt jag på en film sen somna ja till den, vaknade när pappa kom till stugan men han åka lika snabbt igen. Då gick jag och Bozz upp, klädde på mig varmt som satan då det var -21 grader ute! Men det var ju strålande sol så vi gick på en långpromis! inte en enda människa ute, eller jo en mötte vi och hon som alla andra sa att Bozz va så söt! det är alltid roligt att höra ! hihi och det var tur att vi bara mötte en då kopplet låg i bilen så han fick vara lös, bäst och roligast så! Och han lyder ju jävligt bra måste ja säga hihi! Kom tillbaka till stugan, satt på en till film och efter en stund kom N igen, så han la sig ner och vi kollade klart sen åkte vi hem.

Nu sitter här, ny duschad och spelat Zoooombis på ps3, soo funny :D !
N skulle väl komma hem efter 7 så jag fundera på att baka en lite kaka till honom! Mamma bakade en kaka igår när jag kom dit och den va suuuuupergod! Kokos och grejer i och jag som inte är ett sånt stort fan av det men det va dundergott, och enkelt så det funderar ja på att göra.

Sen resten av kvällen blir det mys och tvspel hoppas jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0