GODMORGON!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=T9rJLtz64Hg

Gick ju inte att lägga in videon så får lägga in länken men denna låt måste allvarligt vara världens bästa låt som kommer ifrån melodifestivalen :D såå jävla rolig och så blir man så glad när man ser den, hahaha! Men vet fortfarande inte om det är en karl eller en kvinna ?

Kom på denna låt då jag tittar på VMTV och Josefin börja sjunga på den. Men gå in och titta, jätterolig, haha!

Vet ni förresten när jag somna igår???? Jag somnade 20.10 enligt Niclas. Vi gick in till sovrummet 19.50 för att kolla på filmer och vi börja kolla på Gullivers resor (?) men som sagt ja somna,haha. Men skönt va det!!! Vakna när älsk gick upp så har varit vaken sen dess, badat har ja hunnit gjort. Nu ligger jag i sängen igen och börjar bli trött så kanske blir en stöd vila till 10.

Idag ska bilen besiktas och jag tror den går igenom utan problem, min lilla pärla :D

OH vet ni, jag har blivit helt besatt av ravioli! Så jääävla mumsigt!!! Lätt att jag skulle kunna leva på det, mmmmmmm!
Måste gå nu, vi hörs heejs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0