FREDAG

Väntar på att pappa ska ringa och säga att jag får ta hans bild, hihi!
Jag och Annica vill ut och träna sen ska vi förhoppningsvis till Jennys Hund & Katt där vi ska kolla på massa grejer, som fodertunna, ben, leksaker och Annica ska göra en namnbricka :D

Sen blir det hem och städa och duscha tills N kommer hem.
Vet inte vad som händer ikväll, Syster har sin fest, Glitter & Glamour tema men har inget som passar det temat, plus att jag är pank så kan inte följa med ut eller köpa någon dricka ens så blir nog stanna hemma för att vara nykter med massa folk är bara jobbigt, haha ! Sen har ja skit ont i foten också sen jag stuka den, så jävla drygt att det blir bättre ett tag sen blir det värre, blir liksom aldrig bra!!! Ska nog börja lida den igen för det var skönt att få extra stöd.

Vi hörs senare mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0