ETT NYTT FÖRSÖK

antar att folk tog det lite annorlunda än vad jag menade med mitt förra inlägg.
Så tänkte förklara...
När jag skrev att N tycker det är pinsamt med att ha folk här när han fyller år är för han inte tkr om att bli uppvaktad, inte ens av mig vill ha nått .... Han har gått och haft " ångest " för att han fyller år, haha vet inte vrf, för själv älskar jag att fylla år då man får massa paket. Han tycker att det räcker att komma och säga grattis utan nå paket är va han sagt till mig. Sen självklart vill han träffa alla det är inte det. Det är det att han känner sig så pinsam att ta emot paket av folk. Jag tycker synd om honom som tkr att fylla år är så jobbigt när man bara får ut bra saker av det.. så nu kanske ni förstår vad jag menar med det jag skrev igår :)
Han börjar väl känna sig gammal eller nått  :)

Iaf , Detta va sista inlägget om N. Han ska uteslutas från denna blogg :D så det kommer bara handla om mig, Bozz och mina fantastiska vänner framöver :D

Nu ska jag ut och träna Bozz lite grann, vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, det är inte bara Niclas som känner så. Det gör vi alla syskonen Hedin, vet ej varför, konstigt när man tänker efter!

2011-02-03 @ 22:43:52
Postat av: Ida

haha extremt, lika leif kanske ;) haha

2011-02-03 @ 23:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0