DET GÅR BRA NU ?

Fick ett samtal i morse av en karl som ringde och fråga om jag vela komma på intervjuv imorgon. Ja varför inte då tänkta ja. Är grymt nervös lär jag ju säga, hoppas det går bra! Sen efter jobbet åkte jag  och köpte gymkort och sen hämtade jag Nina så åkte vi till stadium och jag köpte ÄNTLIGEN nya mjukisar och vattenflaka!  Åkte även förbi systemet och köpte öl till älsk som ringde och gav mig pikar som;  åh va gott det skulle vara med öl nu. Liksom va menar du, pucko :P ! Ajja snälla som jag är så köpte ja till honom iaf. Förrsten. När vi stog inne på stadium så ringde benmaningen ifrån sjukhuset och fråga om jag var interesserad att börja på barnavdelningen.
Hon sa: Jag har pratat med chefen på barnavdelningen och eftersom du har jobbat på UVA så har du mest erharenhet tyckte vi.
Då blev jag lite glad hihi. Ska träffa chefen där om 2 veckor och prata och se om det är nått för mig. Förstog inte riktigt vad hon mena när hon ringde eftersom det lät som jag skulle specificera mig på ett barn, vilket jag inte kan berätta mer om ( tystnadsplikt ). Men vi får se. intressant men hemskt på samma gång! Så idag har det varit en liten lycko dag kan man väl säga. Nu ska jag absolut inte ta ut nått i förskott men härliga nyheter och samtal fick jag iaf.

Nu ska jag duscha sen ska vi spela COD, haha är helt besatt av det spelet, så JÄVLA roligt.
Förresten så har jag och Hanna bokat gruppträningarna nu. På onsdag blir det powerafro, torsdag blir det zumba och på fredag blir det spinning-core ( först cykla sen träning av mage och rygg ). Kommer bli as nice!

Vi hörs allihopa :D


Kommentarer
Postat av: Katta

Hej gumms! hoppas du får jobbet:) vart har ni köpt träningskort? puss!

2011-02-28 @ 20:02:52
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas de =) på korpen köpte vi!

2011-03-01 @ 01:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0