BRA DAG IDAG!

Sov länge idag men när vi vakna åkte vi direkt ut till bönan, in på en skogsväg och släppte vovvsingarna! Bozz älskar ju snön och blir som ett litet snömonster, så söt min finaste <3
Skjussade Annica till höjerdal efteråt sen åkte vi direkt hem och jag började städa. Asså har haft ångets över städningen i flera dagar för att det har varit så fruktansvärt äckligt här men nu är det äntligen gjort !! Och så har jag bytt sängkläder, va väldigt behövligt! Så nu kan gäster komma förbi för nu är det fräscht och luktar gott här, hihi. Så nu förtjänar jag en bit kladdkaka för Nina har gjort den medans jag städa, mums!  Måste även hoppa in i duschen, så skönt. Kanske tar ett bad :D

Imorgon ska ja upp tidigt, rasta hunden sen hämta Annica, ut till köpis köpa NYA mjukisbyxor och en rosa vattenflaska och sen till kropen pch köpa gymkort och så tar vi ett gympass på en gång och bokar in några gruppträningar också. åhh längtar, vill träna nu jag! Finns zumba, spinning, boxning m.m. Asså riktigt roliga gruppträningar asså, vi ska definitivt gå på alla haha!  Sen blir det iaf jobb efter gymmet och blir jobb Fredag-Onsdag! På en och samma avdelning, så jävla skönt att slippa gå runt runt. Dom hade ju önskat mig till PFV också, det tackar jag för!

Ne nu ska ja ta en bit kladdkaka med cappuccino. Hör ni hur vuxen jag blitt! Måste börja där då de inte smakar riktigt som kaffe sen kanske jag börjar tycka om kaffe. Det är mitt mål här i livet att börja tycka om kaffe då alla mina kompisar dricker men inte jag. Det verkar socialt att dricka kaffe, hahaha ! Så töntigt när man är borta på kalas hos nån och så vill alla ha kaffe och så kommer jag bah, nee jag tar nog lite saft! NÖRD!

ajja, måste sluta nu. Vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: J

ska du skaffa dig ett beroende med kaffe ;) jag dricker inte de och komemr aldirg göra de ;)

2011-02-24 @ 18:28:09
Postat av: J

stå på dig ;)

2011-02-24 @ 18:28:50
Postat av: Anonym

haha jasså :D kasnke man ska stå på sig trots alls då ;)

2011-02-24 @ 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0